Veelgestelde vragen

Wij proberen je het zo makkelijk mogelijk te maken. Het kan voorkomen dat er onduidelijkheden zijn of dat je meer informatie wilt hebben omtrent een onderwerp. Wij hebben voor je (mogelijk) veelgestelde vragen beantwoord.

Wil je meer informatie over ruilen / retouren? Klik op de button voor de uitlegpagina

Account

Hoe krijg ik een account bij jullie op de site?
Bij je eerste bestelling wordt gevraagd een account aan te maken. Je kunt je ook registreren door in het menu op het account icoontje te klikken.
Ik ben al klant, hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Je persoonlijke gegevens kunt u altijd wijzigen via uw account.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik in mijn account?
Druk op de link “wachtwoord vergeten” en voer je e-mailadres in. Je ontvangt een reset link in je mail.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?
Je voegt de door jou gewenste artikelen in de gewenste maat toe aan je winkelwagen. Als je al een account hebt kun je direct je bestelling plaatsen. Indien je nog geen account hebt, dien je jezelf eerst te registreren. Je kunt altijd afrekenen zonder account aan te maken.
Zijn alle artikelen direct leverbaar?
Ja, alle artikelen zijn direct uit voorraad leverbaar. STONESDORDRECHT plaatst geen artikelen op de website die niet op voorraad zijn.
Hoe kan ik mijn bestelling terugzien op de site?
Je dient dan eerst in te loggen op de site. Vervolgens klik je in het account menu op “bestellingen”. Daar zie je de bestellingen staan. Heeft u geen account? Dan heb je een bestellingsoverzicht in je mail zitten.
Ik zie mijn maat er niet bijstaan, is deze er dan niet?
Alle beschikbare maten staan op onze site. Als je maat er niet tussen staat, is deze helaas niet leverbaar. Onze voorraad kan dagelijks veranderen. Hou de site in de gaten. Stuur ons een berichtje of bel ons voor meer informatie.

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen
Op dit moment bieden wij IDEAL en overboeking aan.

Alle betalingen lopen via onze betaalprovider Mollie BV.
Via Mollie kun je veilig betalen via Ideal en Bankoverschrijving,
Er worden door Stonesdordrecht.com geen kosten berekend voor de verschillende betaalmethoden.

Je wordt naar een beveiligde betaalomgeving gestuurd bij het afrekenen. Dit kun je zien aan de link van de pagina (https://) & het slotje ter indicatie dat er een beveiligde verbinding is.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Gratis verzending vanaf €50,- op alle bestellingen binnen Nederland! Verzendtarief onder de €50,- is €5,45 excl. BTW
Wat zijn de verzendkosten voor België of Duitsland?
Wij leveren op dit moment alleen binnen Nederland
Hoe wordt de bestelling verzonden?
Stonesdordrecht.com verzend binnen Nederland altijd via PostNL.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Als je een bestelling voor 16.00 op werkdagen plaatst dan is je kleding de volgende dag in huis.*
U ontvangt altijd een bericht als de betaling is ontvangen en het pakket wordt verstuurd. Bestellingen geplaatst op zaterdag en op zondag worden op maandag verstuurd.

*Afhankelijk van Post bedrijf

Ruilen/ retourneren

Ruilen/ retourneren
Je hebt het recht om een ontvangen bestelling zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen (ingaande op de dag na ontvangst) te retourneren en de overeenkomst te ontbinden. Indien je de retour vooraf aan ons kenbaar maakt, dient je dit binnen deze 14 dagen aan ons te laten weten. Vanaf het moment van aanmelding heb je 14 dagen om de artikelen daadwerkelijk aan ons te retourneren.

Je dient zelf zorg te dragen voor voldoende frankering van de retourzending.
Vergeet niet onze verzendsticker met barcode af te plakken en hier overheen het retouradres te vermelden.

De retourzending mag binnen 14 dagen (ingaande op de dag na ontvangst), gefrankeerd worden opgestuurd naar:

Retouradres:
Stones Jeans
Vriesestraat 118-120

3311 NS Dordrecht

Je bent zelf verantwoordelijk voor uw retourzending, bewaar uw verzendbewijs met track trace daarom goed.

Een retourzending via PostNL kost €3,95 voor een brievenbuspakketje en voor €6,95 voor pakketpost. U bent uiteraard vrij zelf een vervoerder te kiezen.

Na ontvangst van de retourzending en controle hiervan door Stonesjeans.com, wordt het bedrag z.s.m. (binnen uiterlijk 14 dagen na herroeping) teruggestort naar de koper. Je ontvangt na verwerking van je retourzending een e-mail bevestiging van ons dat het bedrag is teruggestort via dezelfde wijze als waarmee is betaald. Alleen de kosten voor retourneren komen voor rekening van de koper.

Indien de geretourneerde artikelen gebruikt zijn (betreft niet het passen), beschadigd zijn, bewaard zijn in rokerige ruimtes en/of de labels onnodig zijn verwijderd, wordt een redelijke schadevergoeding ingehouden. Indien retourzendingen niet of onvoldoende gefrankeerd zijn, mogen wij deze kosten in mindering brengen op het terug te betalen bedrag.

De volgende retourzendingen kunnen we niet accepteren:

Te laat retourneerde retourzendingen

Indien je wilt ruilen, kunt u dit via e-mail info@stonesdordrecht.com of Facebook messenger aan ons doorgeven. Vermeld hierbij de artikelcode en de maat.

Wij reserveren dan de gewenste artikelen voor u.

passen & ophalen

Kan ik de artikelen passen voordat ik bestel?
Stonesdordrecht.com verzend bestellingen binnen Nederland via PostNL en heeft een winkel in het centrum van Dordrecht. U kunt de artikelen uiteraard thuis passen maar ook gezellig bij ons in de winkel.
Mag ik mijn bestelling fysiek afhalen/ retourneren bij Stonesdordrecht.com?
Ja, dat is mogelijk, graag zelfs!