Veelgestelde vragen
Wij proberen je het zo makkelijk mogelijk te maken. Het kan voorkomen dat er onduidelijkheden zijn of dat je meer informatie wilt hebben omtrent een onderwerp. Wij hebben voor je (mogelijk) veelgestelde vragen beantwoord.
Wil je meer informatie over ruilen / retouren? Klik op de button voor de uitlegpagina
Account
Hoe krijg ik een account bij jullie op de site?
Ik ben al klant, hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik in mijn account?
Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Zijn alle artikelen direct leverbaar?
Hoe kan ik mijn bestelling terugzien op de site?
Ik zie mijn maat er niet bijstaan, is deze er dan niet?
Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen
Alle betalingen lopen via onze betaalprovider Mollie BV.
Via Mollie kun je veilig betalen via Ideal en Bankoverschrijving,
Er worden door Stonesdordrecht.com geen kosten berekend voor de verschillende betaalmethoden.
Je wordt naar een beveiligde betaalomgeving gestuurd bij het afrekenen. Dit kun je zien aan de link van de pagina (https://) & het slotje ter indicatie dat er een beveiligde verbinding is.
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Wat zijn de verzendkosten voor België of Duitsland?
Hoe wordt de bestelling verzonden?
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
U ontvangt altijd een bericht als de betaling is ontvangen en het pakket wordt verstuurd. Bestellingen geplaatst op zaterdag en op zondag worden op maandag verstuurd.
*Afhankelijk van Post bedrijf
Ruilen/ retourneren
Ruilen/ retourneren
Je dient zelf zorg te dragen voor voldoende frankering van de retourzending.
Vergeet niet onze verzendsticker met barcode af te plakken en hier overheen het retouradres te vermelden.
De retourzending mag binnen 14 dagen (ingaande op de dag na ontvangst), gefrankeerd worden opgestuurd naar:
Retouradres:
Stones Jeans
Vriesestraat 118-120
3311 NS Dordrecht
Je bent zelf verantwoordelijk voor uw retourzending, bewaar uw verzendbewijs met track trace daarom goed.
Een retourzending via PostNL kost €3,95 voor een brievenbuspakketje en voor €6,95 voor pakketpost. U bent uiteraard vrij zelf een vervoerder te kiezen.
Na ontvangst van de retourzending en controle hiervan door Stonesjeans.com, wordt het bedrag z.s.m. (binnen uiterlijk 14 dagen na herroeping) teruggestort naar de koper. Je ontvangt na verwerking van je retourzending een e-mail bevestiging van ons dat het bedrag is teruggestort via dezelfde wijze als waarmee is betaald. Alleen de kosten voor retourneren komen voor rekening van de koper.
Indien de geretourneerde artikelen gebruikt zijn (betreft niet het passen), beschadigd zijn, bewaard zijn in rokerige ruimtes en/of de labels onnodig zijn verwijderd, wordt een redelijke schadevergoeding ingehouden. Indien retourzendingen niet of onvoldoende gefrankeerd zijn, mogen wij deze kosten in mindering brengen op het terug te betalen bedrag.
De volgende retourzendingen kunnen we niet accepteren:
Te laat retourneerde retourzendingen
Indien je wilt ruilen, kunt u dit via e-mail info@stonesdordrecht.com of Facebook messenger aan ons doorgeven. Vermeld hierbij de artikelcode en de maat.
Wij reserveren dan de gewenste artikelen voor u.